Sedikit perubahan

12:10 AM

Wah wah wah!!! kepala kau dah berubah si tapi asal jantina lain plak aishhh..tak leh ak nak tatap tenung2 wajah comey kau ahaksss...wokehhh ak sangat suka puji sendiri dan ini amat tipu sekali kekeke..disebabkan ak dah bosan dengan muka sendiri so ak beralih jantina kejap..erkk apekehal budak nih, bulan yang mulia nih kena la berubah jadi lebih mulia, ini tidak ishhh ishhh ishhh...bukannya apa..
ak nih seorang yang bertimbang rasa banyak hahaha...tak nak la bagi korang asyik tenung2 muka comey gedabak ak tuh..nanti bosan plak kan terlebih tenung so ak kasi korang tenung hubby ak je la...damnnn korea gak yang kau cari ya opssss sasul ngeee...lantak la ape orang nak kata pon..jambu ka...poyo ka...janji ak yang buat sendiri tanpa minta bantuan sesape lalalala...kalau tetiba ak rajin nak letak muka comey ak nih balik so maksudnya ak nih memang takde keja nak buat...dan sesungguhnya ak tak rajin sangat pon tehehehe....

Sekian saja dari cik sikulipat si hantu korea (^___^)

...............................................................

~sedikit contengan~
hari ini sedara belah mak ak datang dan dia tunjuk picca atuk ak..sekian lama tanpa khabar berita, akhirnya terlepas habis rindu ak nih kat dia..dan yang paling penting perasaan mak ak..walaupun kitaorang tak dapat nak dengar suara dia tapi tak mengapa..janji kitaorang tau dia sihat2 saja..mudah mudahan lepas nih ade la sedikit perkembangannya dari sedara ini
amin...

wahh sakit-sakitnya bila tengok picca lama nih..2 kali raya kot ak tak jumpa...sabar jela

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images