Sengih ke Senyum

6:38 AM


Member ak kata nak mengumpat boleh tapi jangan sebut nama orang tersebut supaya tak aibkannya
Maka bertambah lagi koleksi dosa ak hari ini aishhhhh...

Susah sangat ke nak macam ni


Ke kau nak ak paksa jadi macam ni


Pantang mak pak atuk nenek ak kalau orang yang berniaga ni tak reti nak hormat customer...
Yang korang tau nak buat muka selenga takda perasaan sambil menjeling...
Woahhhhh panas menggelegak otak hati jantung ini...
Cuma tak naik penampar je kat muka poyo kau tu...
Lagi satu sila gunakan tone suara yang sopan sikit...
Biar lembut dan sedap didengar, barulah orang tak sakit hati...
Ini tidak macam nak makan orang jer huhhhhhh....

Sekian sila berikan senyuman yang manis selalu


:: p/s ::
Sedikit info daripada member ak...
Kita umat Islam tak boleh ucapkan Merry Christmas sebab itu bukannya perayaan tapi agama diorang
So maksudnya kita tak boleh meraikan agama diorang lah..sama juga macam Deepavali..yang kita boleh wish hanyalah Tahun Baru Cina sebab ini bukannya agama diorang..okay sudah faham semua d(^__^)b

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images