Candid Time Contest

10:41 AM

Selamat pagi semua..waduh waduh waduh pagi-pagi sudah join contest pulak budak ni..setelah sekian lama ak tak aktif menda-menda ni dan akhirnya akak ak telah mengetag ak lagi hahahaha...bukan sebab ak malas nak join tapi sibuk mem'busy'kan diri ini tehehehehee..

So sila jangan membuang masa lagi dan mari kita bercerita pasal contest kali ini wink wink...

sila klik sini terima kasih!!

Syarat-syarat seperti biasa

1. Follow tuan empunya blog "Muna Rahimah"
2. Letak banner seperti di atas
3. Entry itu penting wokeh
4. Sebab tajuk pon dah candid so sila letakkan picca candid korang baik sensorang takpon reramai
5. Lastly, sesi mengetag 2 org kengkawan terchenta hehehe

Setelah dibuka so haruslah ditutup ye idak, so pastikan korang masuk contest ni sebelum
13-12-2011

tarikh tu dah chantek giler wokeh hehehe..
dan yang terbaek ialah hadiahnya..
mau ketahui apakah ia?sila klik banner atas tu sekian

............................................

gambar candid ak paling suka yang ni..sebab ape paling ak suka...
sebab ak dapat sedondon dengan budak kecik ni hahahha alasan yang tak munasabah
ini time convocation day 2009..tengok betapa sucinya muka ak time ni ahhahah


dan 2 budak yang tercalon ialah...



sekian sahaja..sampai di sini ak mengundur diri hihihi

You Might Also Like

3 bUdak gEtah

  1. hahahaha..perlula kan..tq2....hehe

    ReplyDelete
  2. haiyoo sy bukak ni da kol 4!! insyAllah tomollow ka sy cube buat k..tq 4 d tag!! lalallalaa...ellehh ble plak r muke ko x suci kak oi!! hahha..xpuas hati!

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images