pendapatku ape pendapat kau itulah pendapatku

1:52 PM

lalalala lame ak x hupdate mehhh...lepas tengok result je trus ak lupe nak hupdate hahhaha...bercakap pasal result..alhamdulillah..aminnn..ak bersyukur sangat2 pasal xde yang kena repeat..risau gak satu subjek nih kalau kena repeat..naseb baek sir nih baek lorrr...sayang sama kamu la sir hehehhe...

nih pasal tajuk N3 ak nih..pehal plak la berbelit belit sampai terbelit belit lidah nak sebut ahahaha...bile ak xde hape nak dibualkan..ade je menda yang nak krepekkan kat sini..tapi kalau nak ikut logik pon..kengkadang betol ape yang nyatakan nih...
contoh yang betol sangat...bila ak malas sangat plus buntu kapla otak ak nih...tapi bukan pasal Ubuntu tapi pasal makan..hahahah tak logik giler bile ak kata malas pasal makan pasal ak nih kuat makan gak dowhhh hohhooho...wokehh berbalik semula pasal N3 ak nih..bila ak malas plus buntu x tau nak makan hape...senang je solution ak...
"ape yang ko makan tula yang ak makan".....
hahhh kan senang sape nak belanja ak hehehe...ak x cerewet wokehhh...
I lOike wHat U lOike

sekian celoteh ak ari nih...tata

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images