ga Ga ga not lady gaGa

12:37 PM


semalam ak kuar dengan family ak..bajet mau pegi kedai tengok kasut la kan tapi xde pon hahaha...
http://matcuoi.com
bajet sedey woahhh..x nyempat nak fulfill my wishlist hehehe...tapi agak lama gak dok kat kedai nih pasal bapak ak mau beli ayor ubatnya...last2 ak pon beli gak...beli cadar baru ahhahah...sampai je umah terus bukak dan pakai...sebabnya ak dah nak balik uia dah so kena merasa dulu ehheheh http://matcuoi.com
chantek tak cadar baru ak...hitam putih kelabu wewiitttt
kendian kita orang terus pegi Kuala Perlis..hahahha oliday yang tak di rancang langsung...mak ak la kata "kata nak pegi kola perlih..jomla..telekung pon dah bawak dah"...so bapak ak pon hape lagi terus zasssss pecut hohohoh...sampai je kat Kuala Perlis terus cari tempat yang sesuai untuk makannnnn yeahhhh!!! makan ikan bakaq cecah ayaq asam...slurppppp http://matcuoi.com
dengan viewnya tepi laut ahhaha...tapi disebabkan time tak kena langsung iaitu malam..hape pon tak nampak..gelap gulita dowhhh hahaha...air laut pon surut je...yang ak nampak lauk depan mata ak nih yohohooh http://matcuoi.com

mari kita makan dulu heehhee...
ikan bakaq sama udang masak tomyam sama mentarang bakaq
sama kerang bakar(xde dlm gmbar)
korang tau tak hape tuh mentarang? sedap woahhh..rugi kalau korang tak tau hehehe
comey kan kucen nih..asyik tido je..ak tau die dah kekenyangan hehhehe http://matcuoi.com

N3 yang xda kena mengena dengan tajuk hahaha...
sekian saja oliday ak..

http://matcuoi.com

You Might Also Like

2 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images