GOJESH IN ORANGE CONTEST !!!

7:34 AM


huhhhh...betapa lamanya ak tak hupdate dengan contest...dan skunk baru ak dapat nak join contest nih..adehhhh pape pon sila la join contest nih yerk...

seperti gambar di atas...korang perlu bagi gambar korang sumanya kaler orange hehehhe....
pape bley tengok sini
syarat-syaratnya

1. blogger yang follow tuan empunya blog serta en bfnya SINI

2. tulis entry dan letak banner kat entry dan sidebar

3. tema OREN wokeh...pastu brief sket pasal pic korang..bgtau jgk ape KALER KESUKAAN korg tau..

4. maksimum gambar yg boleh korg antar hanya DUA keping gambar sahaja..bg link penyertaan korg dlm commentbox contest ni..

5. tag contest kpd 6 orang rakan blogger anda.

6. pemenang akan dipilih dan akan di umumkan selepas terikh tutup penyertaan pada 14 january 2011.

..................................................


sekian ini pic ak...gojesh ke tak ak pon tak tau hahahaha
pic ni masa ak sambut raya tahun 2008..lama dah pon..bertemakan oren tuh
plus kaler dinding umah yang baru hahaha
kaler fevret ak banyak hahaha...biru..putih..hitam lalalalla

tagging my deary fwen...

You Might Also Like

1 bUdak gEtah

  1. salam..babe
    thanks 4 d tagging..hahha i hv tagged u back! XD
    sy join yg ini lah..yg PEACE tu rmai sgt dh..huhu

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images