Antu kUcen

8:06 PM


Antu bukan sekadar antu..antu datang dari utara ahhahaha...apsal ak cakap ak nih antu kucen..kalau korang tak caya tanya member2 ak yang lain..komfem jawapan yang sama diorang akan cakap sape ak nih kalau sebut je pasal kucen...jawapan yang melebih-lebih pon ak rasa lagi banyak dari yang kuar dari mulut comey ak sendiri kekekeke wekkkk...

nape ak kata ak nih antu kucen.......sebabnya.............
  • mata ak nih senantiasa akan nampak jerk mana2 kucen..tak kira jauh sebatu ke dekat tepi kaki ke huahuahua...mata ak nih sharp gila macam kucen erkkk..ape kaitan dowhh ahhaha
  • nampak jerk kucen jauh.. dekat..sederhana jauh atau dekat..ade jerk bunyi nak kuar dari mulut ak nih...meowww meowwww...panggil2 manja gitu ecehhh
  • tak kira spesis ape..jantan betina mak bapak atuk nenek anak cucu cicit piut...hahaha suma ak nak tegur..gargargar kalau ar diorang nih bley cakap mesti diorang kata "nih budak sumanya nak sapu..pilih satu sudey.."hahahahaha
  • tiap kali kuar makan ke jalan ke..nampak je sekor dua mula la ak kenyit2 panggil2 belai2 pastu blah camtu jerk..hahaha apeda bukan nak kasi makan lalalala
  • gambar plak memang wajib kena amek..buat simpanan untuk tatapan dalam kenangan hahahah...so memang banyak la pic budak2 nih tapi takley lawan pic korea la kuikuikui
  • barang2 ak ada jerk yang tema kucen..contohnya ada rupa macam kucen tuh kira jadi la..janji ada dari takda kan..yang penting ak hepy gitu
ini contoh2 kucen yang ak suka tengok dan kucen ak dah lama takde wuwuwu sedih woahhh..so tengok jerk kucen yang sama kaler macam kucen ak terus sedih kuciwa wuwuwu...


dan ini kucen belaan artis korea hahhahaha...ak sangat suka jenis yang penyet2 nih



sekian sedikit kisah cik sikulipat

p/s sedikit pelik kat Anti kUcen kerna ak ini Antu kUcen hahaha...
sila abaikan pic yang amat banyak ini hahahah..blog ak so ada ak kesah lalalala...ni pon ade lagi ak tak letak..cukup2 la sikit2 nanti korang yang geram plak daripada ak ahhaha

You Might Also Like

3 bUdak gEtah

  1. ha... geram, nk picit2 kucing2 tu~
    lg2 yg tinge pendek ketet tuh!

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images