Andai ak seorang Akak...

12:05 PM


wahhh tetiba hati perasaan ini mau jadi seorang akak plak...bajet dah matang dengan jayanya dan mau jadi contoh teladan kat adik sendiri kahkahkah....mari ak senaraikan apsal ak nak jadi seorang akak plak walaupon ak tau tak kan dapat wuwuwu
bak kata tuan google nih...
kan bez kalau adik ak sendiri cakap camni ecehh

1-firstly sebab ak jelez kat member2 ak yang da adik laki takpon pompuan..kalau diorang cerita jerk pasal adik diorang, ak cuma jadi tugul kayu jerk kat tepi sambil mendengar kedip-kedip mata yang comey ini eehehhe
http://matcuoi.com

2-sebab ak nak gak rasa dipanggil "Akak..owh akak...akak ni cun ar..."hahaha bajet kena bodek sket terus suka hahaha mental plak ak nih
http://matcuoi.com

3-boley bawak jenjalan..usung sana sini kononnya ak nih akak yang baek dan prihatin kuikuikui
http://matcuoi.com

4-sekali sekala dua kali dua kala ak nak buli jap adik ak nih..beramah mesra la kononnya...sebab ak anak laz skunk nih tu pasal ak nak gak merasa buli orang lain hehehe gelak jahat dah datang
http://matcuoi.com

5-boley tunjuk muka garang banyak2 so diorang kena respect ak dari A sampai Z..."baek ko dengar cakap ak kalau tak mau kena cepuk"..hahaha bajet bley cakap camnih
http://matcuoi.com

6-dan laz skali..walaupon ak tak bley lawan cakap mak, pak, akak dan abang ak..yang pasti ak akan sentiasa menang dengan adik ak hahahah...oh yeahhh
http://matcuoi.com



Love is hard to find but to get it.. it always easier


walaupon ak tak dapat nak jadi akak...jadi seorang adik pon banyak hebatnya
thanks for being my brother and sister...
I HEART YOU BOTH!!!
http://matcuoi.com


sekian harapan dalam kenangan cik sikulipat

p/s naseb badan ak takde adik kecik..kalau tak mati budak tu kena dengan ak gargargar

You Might Also Like

2 bUdak gEtah

  1. ada niat jahat neh..hahaha..
    xley2..baek kamu jadi adek je b...
    =p

    ReplyDelete
  2. hahha ala sedihnya ati ini ahaksss

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images