Melawak pun biar bertempat

6:33 PM

maaf sekiranya bahasa yang digunakan teramat kasar sekali buat tatapan anda sekalian...
http://matcuoi.com

tanggal 28hb februari 2011...baru je ak nak mulakan hari ini dengan hati gembira gundah gulana sekali dapat berita yang buat ak memang panas hati sampai kalau boley ak nak pergi bakar pape pun yang ada depan mata ak nih....for god sake put away all the lighter from me otherwise u'll be hearing some bad news...

masuk kelas cadcam bajet nak concentrate la dengar blah blah sir kesayangan...sekali my b bagitau something yang HOT STUFF gila gila...terbakar terus hati ak nih bila dapat tau..habis hilang konsentrasi ak ari nih gara-gara tahan api yang meluap-luap dalam kepala otak ak nih...
menggigil-gigil plus sejuk habis tangan ak nih...memang kalau orang tuh depan mata ak dah lama penyepak ak bagi sedas..kuang ajar punya budak...lu pikir lawak lawak macam nih wa boley terima ka...tak ada insuran langsung mulut lu nih..sekali ak pon buat kat lu punya dot dot dot ada lu boley sabar gak ka...jangan ingat wa sopan sopan ayu ayu nih takdak hati perut perasaan langsung...sampai lu nak melawak sesuka ati lu
http://matcuoi.com

tak pernah lagi orang buat wa camni lu pikir wa takut sama lu...lu pikir wa nih sudah rapat sama lu so lu boley nak melawak gurau gurau cuci celah gigi lu...melawak tu melawak gak tapi jangan sampai orang yang lu mengata tu panas ati dengan jokes lu yang sememangnya tak funny langsung...bukan senang wa nak lupakan apa yang lu dah kata dan takkan mudah wa nak maafkan lu sejauh mana pon lu minta ampun sama wa...

cukupla sekali lu jadi orang first buat wa punya ati menggelegak macam volcano yang tunggu masa nak meletop kasi hangus sama lu...wa dah tak boley tengok muka lu lagi sungguh pun lu memang akan ada depan mata wa huhhhhh...sesungguhnya lawak lu tuh akan wa sematkan dalam ati wa yang buruk ini dan sampai bila-bila wa akan ingat apa yang lu cakapkan...
http://matcuoi.com

lu plak sila la tengok kiri kanan dulu kalau nak jokes sekali pun dengan orang yang lu tak pernah rapat...jangan sampai satu ari lu sendiri yang kena kat batang idung sendiri...naseb baek la wa sama b wa seorang yang diamkan diri dan taknak cari gaduh sama lu...cukup sampai kat sini saja wa boley terima lu dan sesungguhnya esok wa takkan bley tengok walau sehelai rambut cacak lu lagi...

your jokes god damn not funny at all...its bull----
forever ur not forgiven although my b can forgive u...

sekian hati panas cik sikulipat yang mesti disejukkan secepat mungkin
http://matcuoi.com


You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images