Ak dapat 2nd place laaa

6:54 PM

http://matcuoi.com
wahhh...tekezut btol ak biler akak ak bagi tau yang ak ade menang contest...walaupon bukan 1st place...2nd place pon kira ok la kan..lagi pun ni la first contest ak menang dari beberapa contest yang ak masuk...hehehee
http://matcuoi.com
terima kasih daun keladi kepada tuan empunya contest amisya...nak tengok sape yang menang contest ni sila la tengok kat SINI ....tahniah kepada 1st place dan 3rd place...gambar korang memang cun melecun top top meletop gitu...ak heran gak bile dapat tau ak da menang sebab rasanya takde yang menarik di hati pon...ecehhhh bajet merendah gitu...tapi ape ape pun..jutaan ribuan terima kasih lagi sekali kepada tuan empunya sebab sudi nak bagi ak hadiah ehhehehe....silala buat lagi contest yerk...insyaAllah ak akan menJoinkan lagi diri ini....

sekian dari hati gumbira cik sikulipat...
http://matcuoi.com

You Might Also Like

2 bUdak gEtah

  1. WWahhhhhhhhhh!! congrates weh!! X) alemak gamba cun tuh pgg eskrem pink lg2 awek cun y pgg..mesti r gempak! hahahah...cantek la babe..t dpt hadiah kna kongsi ni~ haha tetibe! XP

    ReplyDelete
  2. hahahaa makaseh kerna memuji eden...ecehhh kembang berkembang kembangggg hahahaha

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images