sUram sEpi sUnyi

12:09 AM

alohaaa...lame takde hupdate dengan kisah edup nih..makin suram sepi sunyi je blog nih..mau ditulis tapi idea tak datang langsung mencurah-curah..so skunk nih ak mau hupdate sket ape yang ak dah buat sepanjang minggu ini...


::firstly::
benda yang wajib ak buat..keluar dengan member2 lepas kelas..hampir setiap malam asyik kuar jerk tapi ape ak kesah...memang ak sangat suka kalau dapat kuar mehh...takkan la korang senantiasa happy jerk asyik terperap dalam kulliyyah kot..tipu sangat kalau takde langsung terdetik dalam hati.."eh! ak nak kuar jenjalan la"...kalau takde perghhhh...ak bagi tabik hormat berspring toink toink laaaa...cayalahhh korang nih ak nak kawan la dengan korang.. huhuhuhu

::secondly::
bile bercakap pasal kuar benda yang wajib buat mestila MAKAN....yeahhhh kuar jerk makan...makan jerk nak kuar ahahaha...tapi apsal la tak naek2 berat ak nih huhhh...tangan ak nih dah macam aneroksia je ak tengok ngehh ngehh ngeehhh...pengupdatetan gambar makan akan ditayangkan dikemudian hari sekiannn.....

::thirdly::
minggu ini adalah minggu malas ak ahahhaha...that's why ak asyik kuar je lalalalala...sorry mama bapak...kepulunan untuk menimba ilmu terbengkalai sebentar dan hari ini turut tergendala..ini semuanya gara-gara cuti thaipusam hahahah...takde kena mengena langsung yohohoho

sekian madah tak berkerat cik sikulipat

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images