Nyawa melayang tika 101011

11:10 PM


Terkejut lantas panik
Terdiam kaku
Hati runsing serabut
Dibiarkan berlalu
Nyawa-nyawa ikan sudah
Harapan musnah punah
Mampu hanya berharap 
Meski pun jawapannya 
Sudah kekal nyata
.........................................................................

Waduhhhh sejak dua menjak ni asyik nak berpuisi bagai ak ni hahahahah...dah memang ak suka berpuisi bagai bagi sejuk sikit hati yang keruh kekekek...berbalik kepada tajuk entry ak kali ini...aishhhh sememangnya nyawa ak kian melayang pergi menjauhi jauh ke pulau Sipadan hahaha bajet kecewa tak dapat pergi Perhentian....

So kenapa nyawa melayang???member-member ak memang semua dah tau sebabnya so ak nak luahkan kat sini jela punca kesedihan jiwa lara cik sikulipat wuwuwuwu...sebabnya....sebabnya......sumber teknologi ak dah  menghilangkan diri....apa itu sumber teknologi?? mari sini ak nak ajar sikit..sumber teknologi ialah suatu sumber terpenting bagi setiap golongan insan yang lahir di tamadun serba canggih tika ini hahaha....fullstop....

So dapat tangkap tak apa itu sumber teknologi??? masih blur blur lagi...aishhhh lembab betol korang ni..ni banyak makan maggi la ni..kurangkan makan maggi ya nanti gugur habis rambut stylo korang ahhahahah...opsss tadi moodnya sedih bagai macam mati anak tapi sekarang sudah bisa mengutuk bagai tak sedar diri kekekekek

Dan ak tau korang dah menyampah dengan celoteh ak yang sungguh tak mengancam so ak redha dan tawakal jela erkkkk tetiba....hati sedih, runsing-runsing sebabnya telefon bimbit aka handphone aka sumber teknologi ak sudah berhenti berdegup lantas hitam pitam....woahhh serius nak mereng ak jadinya bila diON-ON enggak mau dihidupnya...setelah beribu kali mencuba picit-picit ketuk-ketuk kasi hidup tapi the conclusion still the same...


Dan ak redha lagi setelah habis mengadu dekat bapak dan abang ak....lantas petang itu ak layan-layan show Korea bagi hilang segala bagai stress...korang wajib layan Running Man, suggestion paling high rank wokeh...tetiba nak promote plak kan heheheh...sambil menonton tetiba terus gelap-gelita...diawang-awangan sudah ak tika itu hahahahah....bangun-bangun je terus blur bila masa kapan tika itu ak bisa menghilang hehehehe....

Haiyaaa manyak panjang ini cerita aiyoooo...ak sudah malas nak cerita panjang-panjang lagi tentang kisah duka lara ak ni aishhh...the conclusion is my handphone is not in my hand right now but at my brother for repairing...hopefully not too expensive la...

Akhir kata daripada cik sikulipat yang dipenuhi kesuraman...

You Might Also Like

4 bUdak gEtah

  1. wae yo wanie-chan?? hehe...menanti sang woo ka? hehehe xmo kongsi arrr =D

    ReplyDelete
  2. k.ojah..beli baru kalau dah tak bley hidup tpi kalau masih bernyawa lagi..diteruskan aja hehe

    suzai..waduhhh sang woo sudah tak dapat dilihat lagi wuwuwu tacingssss hahahaha

    ReplyDelete
  3. haha, sorry for tht hp...
    btw, that hp da harus tuka bru da. lme da die berkhidmat utk tuan die ni ha~

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images