Holiday with my sweeties part 2

2:07 AM


Halooooo...mari kita bersambung semula cerita jalan-jalan cik sikulipat di Pulau Pangkor....setelah berpenat lelah mengayuh-ngayuh di tengah laut...dengan kepenatan dan habis tenaga terbuang...ini seharusnya diisi dengan sumber-sumber tenaga yang baru dan tak lain tak bukan sumber makanan hehehehhe....malam pertama makan dengan gembiranya...dan berakhir sudah edisi pertama di sebuah pulau....

Keesokkan harinya...dengan muka yang bersinar-sinar bersiap sedia untuk bercanda di pantai...snorkelling menjadi pilihan hati kami berlima huhuuhuh....snorkelling betol kitaorang dari pagi sampai ke matahari terpacak atas kepala...yang lagi mencabar bila berparut-parut habis kaki ak sebab terpijak si teritip di atas batu...luka ak yang paling TERBAIK la daripada member-member ak yang lain...woahhhh memang TERBAIK bila luka yang dalam dicelup-celup dalam air laut yang tepu garamnya hahahaha.....but still it was a precious moment teheheee





Habis je snorkelling letih satu badan waduhhhhh....makanya aktiviti seterusnya tidur di bilik yang nyaman dengan angin air-cond sepoi-sepoi bahasa kekekeke....petang kembali menampakkan wajahnya yang terik dan kitaorang yang tidak serik-serik dengan kesakitan di kaki yang terbelah bak dihiris pisau..erkk wokehh tipu kaki ak je yang cedera teruk daripada member-member yang lain...

Melangkah kembali ke pasir-pasir yang tak berapa nak halus mencari keseronokkan buat kali terakhir heheheh...memang dasar tak pernah nak serik...kekanak rebina la katakan hoohohoho...banana boat yang dicari-cari...sesi tawar-menawar bermula dan akhirnya berjaya mendapat tawaran yang lumayan sekali hooyeahhhh...3 kali balingan padu ke laut yang tepu dan masin...balingan pertama orang ramai yang tengok ketawakan kitaorang sebab macam nangka busuk yang jatuh dari pokok kekekeke...pertanyaan yang tak masuk akal "Korang nak naik lagi ke?" So kalau tak naik macam mana nak balik ke tepi pantai semula....

Bernas dan tepat sekali soalan yang tak masuk dek akal itu...waduhhh bahasa bunga-bunga yang ak sendiri nak muntah bila dibaca...jatuhan kedua di tengah-tengah laut...giler ak paling takut sebabnya tak reti berenang ahhahaha..walaupun pakai life jacket perasaan takut itu masih ada dowhh...dan yang terakhir sekali kembali semula ke pasir yang suci murni heheheh....penat-penat telan air laut menunggu malam kian melabuhkan dirinya....dan bersambung dengan edisi makan-makan di malam hari....








jemput ke kedai ini ya...
Sekian untuk hari kedua selepas bercanda dengan senang hati...nantikan bahagian terakhir yang lebih menarik dengan gambar pantai yang indah lagi menawan kekekeke....
V(^____^)V

You Might Also Like

3 bUdak gEtah

  1. haha.muke budak tudung pink tu gle terbako!

    ReplyDelete
  2. HAHHAHAHAHHA...sy tergelak gelak mlihat post anda karana KANAPA MUKA SY Y BANYAK DISITU! ahahhahahhahahah...giler capub budak tuh. =D wehh kak plg klako time senokel ngan si piqah tuh..hhaha huduh betol napekmi di situ?!haha

    ReplyDelete
  3. retis memang kena banyak gambarnya kekekeke

    ReplyDelete

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images