Holiday with my sweeties

7:40 AM

Hai halo aloha..setelah ak berjanji untuk update cerita tentang holiday ak baru-baru ini...maka dengan segala hormatnya...alkisah pengembaraan ak dan kengkawan bermula.....

Tanggal 300911..setelah sepakat-sepakat akhirnya kami berlima mengambil kata putus untuk membawa diri mencari ketenangan ke Pulau Pangkor..walaupun teramat kecewa tak dapat menjejakkan kaki ke Perhentian..yang penting keselamatan diri wajib dijaga tak gitu...

First day on the road for the holiday...yeahhhh!!! teramat gembira setelah lama tidak bermain-main dengan air laut wewiittt....sampai-sampai je rehat dulu sebab penat berjalan la katakan...lepas asar je terus kitaorang bersemangat nak pergi celup-celup kaki kat pantai hehehe..tapi sebab dah petang kata putus diambil dengan hanya bermain kayak..wahhh bestnya first time merasa kayuh-kayuh atas laut..

on the ferry off to the island
roommate sehidup semati cik salmi
cik suzai dan cik fika tuan empunya mobil
cik farhin roommate untuk sem terakhir heehee
Muka gembira masing-masing sebab berjaya menapak ke pantai







Habis berkayak kitaorang masih lagi setia di tepi pantai...sebab utamanya nak tengok sunset tapi sayangnya terlindung dek pulau...wuwuwuu giler sedih..bajet dapat tengok macam masa kat Tioman dulu tapi harapan hancur musnah punah haishhhh.....so kisah hidup untuk hari pertama diteruskan juga untuk sesi seterusnya dan untuk memahaminya sila mengikuti kisah ini lagi....

sekian sahaja untuk kali ini...

You Might Also Like

3 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images