A for Burung Marah

2:59 PM

Selamat petang semua...tajuk hari memang nak kena pelangkung je kan...bajet cool la nak rojak-rojakkan bahasa...sila jangan contohi budak ini sekian...tapi ak je yang boleh buat macam ini so sila memahami wokeh ahhahahah....

So apa motif ak cakap pasal burung-burung bagai ni..macam dah tak ada topik yang lebih bermakna je...demnnn down terus ak huhhhh  saja mau menggatal dengan topik yang merepek sebelum memenuhi otak ak ni dengan ilmu-ilmu yang berilmiah ngehh ngehhh...

Burung merah aka si Angry Bird..menjadi kegilaan para penggemar dunia permainan internet dan ini tidak termasuk ak sekian....bajet budak ulat buku la sangat kan hahaha down lagi wuwuwuwu....apa ada pada si burung ini???ak pun tak tahu menahu langsung so sila google jela hahaha...ak pernah cuba try test main tapi kejap jela..nak merasa kehebatannya lakan...kang orang kata ak ketinggalan zaman pulak fuhhhh...dan lepas tu ak tak ketagih pun nak main lagi...sekiannn si ulat komik kekekke

Erkkk ini entry kerepek so sila abaikan segala bagai celoteh ak dan mai layan kekanak rebina di bawah ini...diorang berdua ni je yang jadi penggemar si Burung Marah kekekee...ak hanya mau mengikuti perkembangan semasa duniawi sahaja lalalalaaaa....



Go go go power rangers si Angry Bird....





Sekian saja sebab si Burung marah mahu beransur ke kelas lalalala

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images