Tipah Tertipu Oh Mari Ditipu

2:07 AM


Tipah tertipu tipulah tipah oh yeahhhh...
Tipah tertipu dan turut menipu oh tipah oh yeahhh...
Tipu dan terus ditipu tipah oh yeahhhh....

Hohoohohooo sedikit lagu ciptaan cik sikulipat di era 20an tehheehhee..
Maka dibuka bicara hari ini adalah mengenai tipu tertipu menipu kupu-kupu fuuuuu..
Di suatu ketika itu cik sikulipat telah berkenan dan mengidam nak melantak sedikit santapan kering..
Lantas disambar dan dibayar lalu dikoyak untuk dilahap nyumm nyummm..
Habis sudah kerakusan sang budak ini dan tergedik mengodek-godek bungkusannya..
Sekali terpana dengan kecantikkan sticker hijau yang comel molek..
Diguntil-guntil dengan tiada kesopanan lalu muncul lah si dia...

agak2 apa yg tak kena dengan gambar ni?

Agak-agak korang la kan ada terasa penuh penipuan tak bila benda yang dibeli itu ditukar kuantitinya menjadi sedikit..walaupun memang la bezanya cuma 10 gram jer tapi bukannya kecil bunyinya...bayangkan duit korang cuma perlu tambah RM10 jer lagi nak bagi cukup tambang balik rumah..tak ker tak balik korang jadinya.... kesiannnnn beraya la korang sensorang huhuuhuu..

Konklusinya ak cuma nak ketengahkan dekat sini sebagai pengguna kita berhak mengadu dudududuuuu ewahhhh...ini saja cerita daripada ak dan kalau korang ada juga cerita yang sama cuba la cerita sikit kasi ilmu kat ak sikit heheheehhee..

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images