Aktiviti Keempat :: Perjumpaan Kali Terakhir

10:39 PM

Haiii semua..ak cik sikulipat kembali ke gelanggang teknologi tinggi era kini hohoho..okay la setelah lama bebenor ak tak update makanya hari ini ak nak sambung entry sebelum sebelum ni pasal aktiviti ketika ak di obersea hahahah..International kot tempat ak pergi ni hahaha kau hade ke...obersea la sangat kau senahhh ngennggg...habis jerk kisah berKpop pop pop ak so sekarang masa untuk ak bersuka ria dengan member yang  sanggup menumpangkan kasih tika ak kesepian erkkkk gagagaga...

Tanpa membuang masa dengan celoteh engkau yang tak menarik langsung jom kita tenung-tenung apa kisah kau yang kononnya excited gilerrr sampai tak nak balik rumah langsung tehehheee..

So di bawah ini ialah member yang sanggup menumpang kasih buat diri ini yang kesepian kehkehkeh..cik Dayah dan juga cik Bella penghuni si ameenah yang banyak kontroversi hohohoho yeke...




Dua budak baju kotak menemani si baju bunga hahaha

Sambil menantikan abang Depp kita isi perut dulu okay

Dan jika teringin nak mencuba silalah ke kedai ini di Times Square...roger!!

Dan ada berbagai pilihan hati buat tatapan perut masing-masing weeeee~~

Hahhhh habis bertemu dengan abang Depp makanya perut kembali bernyanyikan lagu heavy metal..seharian berjalan naik atas turun bawah pusing kiri pusing kanan pusing belakang..kaki sudah mau tercabut si so mari kita isi perut ini dengan makanan obersea gak kehkehkeh...ayuh singgah ke restoran Korea setelah lama mengidam nak makan kimchi weeee..

Bibimbap aka nasi campur sendirian berhad

Dteokbukki aka rice cake aka nasi liat taruk cabai hehehe

Jajangmyun aka mee kicap

Yeahhh habis sudah sesi makan-makan dan masa untuk pulang ke obersea hohoohoo..hati gumbira berjalan-jalan satu hari dengan barang-barang yang sarat di tanganku hehehehe..hingga kita bertemu kembali di hari bermakna kita iaitu konvokesyen warga kekanak rebina weeee..

Muchas gracias amigo for the lovely day <3

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images