Kini Kembali Menapak

9:02 PM


Assalamualaikum dan hai hai aloha everybody...

Setelah sekian lama blog ini bersawang, kini aku kembali menapak dengan sebarang cerita yang aku nak kongsikan bersama-sama kengkawan maya yang tak pernah aku jumpa huuuuuu...okay gilak skema ayat pembuka aku hari ni hohoho..

Tanpa banyak celoteh aku cuma nak ketengahkan kenapa boleh bersawang blog tercinta ni...sebab utamanya bila laptop kekasih terangku sudah sampai waktunya meragam merajuk dengan tuan empunya..jenuh aku berusaha menjadi seorang pakar IT untuk satu hari bagi merawatnya sekali memang tak ada harapan untuk pulih dengan hasil tangan sendiri hmmmmm...makanya terpaksa minta hasil tangan orang luar jugak..mengade-ngade betol kau kan..nak kasih sayang orang lain plak hahhahaha...Bila sudah bertukar milik, aku pun bermalasan untuk kasi update di sini...aku plak nak merajuk huhhhhh puiiiiiii (-_-") 

Habis cerita pasal kekasih terang dan buka cerita lain plak..since aku ni seorang jobless a.k.a penanam anggur tegar, berbagai kerja aku dah apply baik dekat dengan rumah mahu pun jauh dari rumah...bila cakap pasal jauh, faham-faham jela orang yang akan berbunyi ialah parent kita sendiri hohoohohoo..bukan apa bila dah jauh macam-macam benda yang diorang fikir terutamanya my dad "rumah sewa + duit minyak + keselamatan + jauh nak balik + macam-macam lagi" So far aku pun tak tahu la apa yang perlu aku buat bila dah jadi macam ni..nak kawin? erkkkk duit dalam tangan pun tak ade lagi mana boleh fikir kawin hoooo

Sesungguhnya aku jealous dengan all my buddies bila diorang semua dah dapat kerja masing-masing tapi aku ni still in the same spot...mungkin ni dugaan aku paling besar disamping dugaan-dugaan lain yang lebih besar...dugaan apakah yang itu personal matter that only can be talked with family jela hehehe..

Bila mengeluh itu tandanya kita cepat berputus asa walaupun rezeki untuk masa depan kita belum tahu lagi...makanya kalau aku nak mengeluh pun biar la ketika masa yang suka dan bukannya duka V(^___^)V

That's all for today kengkawan maya sekalian..
~ XOXO ~

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images