Raya Raya Bahagian 1

2:06 AM

Peekaboo!!!
Wahhh...semangat bebenor budak ni update..sekejap2 emosional..sekejap2 bagi motivasi..sekejap2 terlebih gumbira plak...aishhhh memang susah difahami perangai budak ni huhuhu...setelah sekian lama ak tak menaip erkkk menaip report adela...tapi yang tu tolak tepi berfikir2 sejenak apa yang ak nak taip dan akhirnya keputusan dibuat...ak sekadar nak kongsi gambar beraya keluarga cik sikulipat je...so takde yang menarik sangat pun entry kali ini heheheh...

Bercakap pasal raya tahun ni..semestinya tak sama macam raya tahun2 sebelum ni...sebab paling utama sudah semestinya ak cik sikulipat yang semakin meningkat dewasa dan takde sesen duit raya yang ak dapat...tipu dowh budak ni, yang bro ko bagi tuh hape..motifnya?? takde motif2 sebab ak memang suka tengok duit yohohohoh...gile mata duitan opssss simpang2 hhehehe..sudah2 ak dah malas nak menaip tetiba dan jom layan mana2 gambar yang ada...dan sesungguhnya simpanan gambar ini ak malas nak upload dekat FB...korang2 yang tau blog ni je yang dapat tengok hahahah...sekiannnn
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin daripada cik sikulipat sekeluarga
Bapaku keseorangan kerna ibuku di rumah
Selepas solat raya Aidilfitri
Ak hanya fikir makan je waktu ni ngeee
Raya pertama balik Perlis
Kembar tak seiras
Chubby tak kitaorang ahaksss
Sandar kekenyangan satu hari hentam ketupat


Raya kedua pon balik Perlis gak
My bro
My bro and sis
Kami masih di tempat kelahiran Indera kayangan

Sekian raya raya bersama cik sikulipat sekeluarga...
Nantikan sambungannya...

You Might Also Like

0 bUdak gEtah

Popular Posts

::kEkAnAk rEbiNa::

Flickr Images